poniedziałek, 16 listopada 2015

NOWOŚCI ROSSMANN

Niedawno u mojej ulubionej blogerki Emilki natknęłam się na post o promocjach w Rossmannie. 
Do 20 listopada trwa promocja 49% taniej na kosmetyki takie jak podkłady, pudry, rozświetlacze, bronzery, róże oraz korektory. 
Do drogerii poszłam kupić sobie podkład jednak jak zwykle nie skończyło się na jednej rzeczy. 


Na matujący podkład firmy Astor kusiłam się po raz pierwszy. 
Mam nadzieje, ze tym razem dobrze dobrałam odcień.




 Jeszcze nigdy nie używałam bazy pod makijaż więc w końcu postanowiłam ja kupić. 
Obym tylko nie żałowała wyboru. 
 Podkład i baza kupione wiec nie mogło zabraknąć gąbek do makijażu. 
Zawsze używałam płaskiej gąbki w kształcie owalu. 
Tym razem skusiłam się na gąbki w kształcie trójkącików firmy Beauty.
Kiedy już szlam w stronę kasy zobaczyłam na pulce szczotkę do włosów. 
Słyszałam wiele dobrego o tej szczotce wiec tez postanowiłam ja kupić. 

Za jakiś czas na pewno ukarze się recenzja wszystkich kosmetyków. 
Zapraszam.

19 komentarzy:

  1. nic z tych rzeczy nie miałam u siebie :)
    niech się sprawdzą, miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie już nie wyobrażam rozczesywania włosów bez szczotki Tangle Teezer, również mam wersję Original :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam tą szczotkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczotka Tangle Teezer uwielbiam, nie zamieniłabym ją na żadną inna szczotkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne produkty, uwielbiam tangle teezer :) Oby Ci się sprawdziły produkty ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te promocje w Rossmannie :D! Można się na prawdę porządnie zaopatrzyć wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nic nie kupiłam, jak miałam się wybrać teraz to mlody się rozchorował

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam TT i nawet w tym samym kolorze :-) uwielbiam tą szczotkę! Oczywiście z promocji w Rossmannie też skorzystałam i uzupełniłam zapasy :-) Te gąbeczki do nakładania podkładu też kiedyś miałam, ale wolę zdecydowanie pędzle do aplikacji podkładu, bo mniej produktu marnują.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe kosmetyki, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kupiłam ten podkłąd z Astora ;D a ten z Max Factora uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń