wtorek, 3 stycznia 2017

STRÓJ 332 RoseWholesale

Kochani mamy nowy rok i z tej okazji chciałam Wam życzyć spełnienia wszystkich marzeń, zdrowia, jak najmniej smutnych dni, a więcej tych radosnych i uśmiechu.

Biżuteria- RoseWholesale=KLIK
Okrycie wierzchnie- Shein= KLIK
Sukienka- Prezent
Buty-Allegro
Kopertówka-Allegro

Dzisiejszy post dotyczy stylizacji sylwestrowej.  
Sukienkę jakiś czas temu dostałam od zaprzyjaźnionej blogerki. 
Biżuteria, którą do niej dobrałam pochodzi z internetowego sklepu RoseWholesale. 
Jestem bardzo zadowolona z tego kompletu i na pewno ubiorę go na tegoroczne wesele znajomych.









Biżuteria- RoseWholesale=KLIK
Okrycie wierzchnie- Shein= KLIK
Sukienka- Prezent
Buty-Allegro

246 - MODNAPOLKA.pl

10 komentarzy:

  1. Jej jak elegancko wyglądasz wow! podoba mi sie ten płaszczyk, biżuteria też cudna, Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, sylwestrowy strój! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Futerko super.

    Zapraszam na mojego bloga na konkurs kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie i tak elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne futerko :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! Płaszczyk świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez chce takiego futrzaka. Super jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko wyglądasz :) pięknie :*

    OdpowiedzUsuń